2014. augusztus 19., kedd

Levél a Börtönből!

Sokat  gondolkodtam, hogy megírjam e ezt a levelet,végül úgy döntöttem meg írom. Jelenleg a Zala megyei BV-ben töltöm a rám szabott büntetést. De amiről írni akarok, az nem az, hogy milyen szemét egy rendszerben élünk, és én szegény, ártatlanul ülök stb.. Nem!Nem vagyok ártatlan, ezzel számolnom kellett, úgymond benne volt a pakliban,hiszen ultra vagyok. Szóval csak azt akarom leírni, hogy milyen nagyszerű érzés még itt bent is az ultrák nagy családjába tartozni.
Én zalaegerszegi vagyok és alapítója voltam anno az első egerszegi ultra csoportok egyikének, és azóta is büszkén vallom magam annak. Akkor még nem gondoltam, hogy egyszer a börtönből fogok írni, és azt sem, hogy ilyen nagyszerű embereket ismerek meg, ráadásul még a barátaimnak is mondhatom őket. Azt tudni kell, hogy elég ingerszegény környezet a börtön, és hamar butul is az ember,nincs ami tartsa az emberben az erőt. Minden nap egy harc, akár egy meccsnapon, csak itt benn egy héten több derbit is játszunk, szóval a harcok itt is megvannak, ezért köszönöm nektek, hogy erőt adtok, hogy ne legyek olyan, mint ezek itt.
Hiszen mindig támogattok, és ami a legfontosabb, éreztetitek velem, hogy még szükség van rám, és hogy mennyire hiányzom a brigádnak. Köszönöm nektek a rendszeres csomagot, leveleket, fényképeket, hogy pólót-zászlót csináltatok nekem, az énekléseket a börtön falnál (jó volt egyben is látni titeket), a nekem ajánlott második helyet a szurkolói focin, a látogatásokat a börtönben, és még sorolhatnám. Még nem tudom, hogy fogom ezt a sok szeretetet visszaadni, de majd igyekszem. Életem legjobb döntése volt, hogy ultra lettem, mert megismerhettem a világ legjobb embereit. Májusban újra veletek! Addig is: ELŐRE AZ ÉGI SZÍNEKÉRT! ULTRAS LIBERI! UZ FOREVER!
Ui: Ezenkívül köszönet a családomnak és mindenkinek, aki bármilyen formában támogatott. És természetesen nagyon köszönöm a Ferencváros, Sopron, és a Nafta Lendva szurkolóinak, a felém áradó szeretetet és a nagylelkű anyagi támogatást.

Üdv:Norbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése